8 مدل بوت و نیم بوت، ترند زمستان امسال!

8 مدل بوت و نیم بوت، ترند زمستان امسال!
خلاصه

معرفی 8 مدل نیم بوت ترند زمستان امسال در کنار تاریخچه استفاده از نیم بوت ها را باهم بررسی خواهیم کرد. امسال چه نیم بوت و بوتی مد است؟ بوت چلسی، بوت بلند تا زانو، بوت پاشنه دار و... .

1401/8/18
4128 بازديد
8 مدل بوت و نیم بوت، ترند زمستان امسال!

تاریخچه نیم بوت و معرفی 8 مدل نیم بوت ترند زمستان!

از جمله کفش‌های محبوب برای خانم‌ها، کفش‌های نیم بوت هستند. با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان، اهمیت خرید و همچنین استفاده از نیم بوت‌های ترند نسبت به سایر کفش‌ها افزایش می‌یابد. بسیاری از افراد در زمان خرید نیم بوت  زنانه و دخترانه در انتخاب مدل و طرح آن دچار شک و تردید بوده که ما در این مطلب از مجله کالاتیتر قصد داریم شما را با ۸ مدل نیم بوت ترند زمستان آشنا کنیم تا با آگاهی و شناخت کامل این محصول از نظر کاربرد، مدل و نوع استایل مناسب با آن بهترین خرید و انتخاب را داشته باشید.

 

8 مدل نیم بوت و بوت

 

بدون شک همه شما می‌دانید که کفش‌ها با توجه به طرح و مدل، کاربرد، رنگ، سایز و… دارای انواع مختلفی هستند. از جمله معروف‌ترین کفش‌ها که اغلب در فصل سرما کاربرد دارند کفش‌هایی با ساق بلند بوده که در طول ساق با یکدیگر متفاوت هستند و در کل مچ پا را به صورت کامل می‌پوشانند. در زبان‌های گوناگون این کفش‌ها با نام‌های مختلف از جمله: چکمه، بوت، نیم بوت و… شناخته شده‌اند.
با این وجود در سال‌های اخیر بسیاری از افراد برای انتخاب نیم بوت از واژه فرانسوی بوت که در میان عامه مردم در کشور ما رایج شده است، استفاده می‌کنند. واژه نیم بوت اغلب برای کفش‌هایی با ساق بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در آغاز، اکثر افراد از این کفش‌ها جهت اسب سواری به خصوص افراد نظامی برای سوارکاری استفاده می‌کرده‌اند که با گذشت زمان، ایجاد تغییراتی در فرایند طراحی و تولید این محصول سبب شده تا کاربرد‌های دیگری نیز داشته باشد. برخی از نمونه‌های این کفش‌ها برای حدود ۱۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح و همچنین در مناطق شمال شرقی ایران که بیشتر محل سوارکاری بوده، پیدا شده است.
در کل خوب است بدانید که نیم بوت‌ها علاوه‌بر کاربرد سوارکاری و نظامی و قبل از این زمان‌ها، در نزد اشراف به صورت گسترده به منظور نشان دادن جلال و شکوه خود به دیگران و در‌واقع به عنوان مد استفاده می‌شده است. در نهایت ایجاد رنسانس در اروپا و همچنین بروز انقلاب در صنعت پوشاک و مد، باعث شده تا نیم بوت‌ها به یک عضو جدا ناپذیر از صنعت پوشاک و مد تبدیل شوند.

 

انواع بوت و نیم بوت‌های زنانه

نیم بوت ترند زمستان

 

با نزدیک شدن به فصل پاییز و سرما، بسیاری از خانم‌ها به منظور داشتن یک ترند شیک و جذاب اغلب از کفش‌های نیم بوت استفاده می‌کنند. به صورت کلی نیم بوت، یکی از بهترین گزینه‌ها را برای پوشش گرم خود در فصل زمستان رقم می‌زنید که توجه گسترده خریداران به ۸ مدل نیم بوت ترند زمستان باعث شده است تا صنعت مد توجه خاصی به این سبک پوشش خاص داشته باشد.
به بیان دیگر، ۸ مدل نیم بوت ترند زمستان به دلیل کارایی فوق العاده‌ای که در فصل زمستان دارند، طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است و همین مورد سبب شده تا تولیدکنندگان نیم بوت، با در نظر گرفتن نیاز، سلیقه و توان اقتصادی مشتریان، نمونه‌های گوناگون تولید و به آن‌ها عرضه نمایند.

انواع نیم بوت‌های زنانه عبارت‌اند از:

 

● بوت‌های بلند تا زانو

بوت بلند ترند تا زانو

بوت بلند تا زانو را می‌توان از ۸ مدل نیم بوت ترند زمستان دانست که از محبوبیت گسترده‌ای در بین خانم‌ها برخوردار است. دلیل افزایش استفاده نیم بوت در بین خانم ها، جذاب و شیک بودن آن است. خوب است بدانید که استفاده از این بوت‌های بلند تا زانو تاثیر بسیاری در زیبایی پا‌ها دارد و همچنین جلوه بسیار جذابی به شما می‌دهد. پوشیدن یک بوت بلند تا قسمت زانو با رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و در کل رنگ تیره با طرح‌های کاملا ساده این امکان را برای خانم‌ها فراهم کرده تا بتوانند انواع لباس‌ها را با آن ست کنند و یک استایل خاص و شیک را به خود هدیه بدهند.

● نیم بوت‌های پاشنه دار یا بوتی

نیم بوت پاشنه دار ترند زمستان

از جمله بوت‌هایی که در بازار به صورت گسترده موجود است و اکثر خانم‌های جوان نیم بوت آن را انتخاب می‌کنند، نیم بوت‌های پاشنه دار هستند که البته با نام بوتی نیز شناخته شده‌اند. از خصوصیات قابل توجه این محصول می‌توان به امکان استفاده از آن در سایر فصول سال به غیر از زمستان و همچنین تنوع گسترده در رنگ‌بندی و طراحی اشاره کرد که هر شخصی با استایل خاص و مورد سلیقه خود می‌تواند یک بوتی زیبا خریداری و استفاده نماید.

 

● نیم بوت‌های چلسی

نیم بوت ترند ز نانه

از ۸ مدل نیم بوت ترند زمستان که در دوره ملکه ویکتوریا توسط طراحان بریتانیایی تولید شده است، نیم بوت‌های چلسی هستند. در این سال‌ها نیز این نیم بوت‌های چلسی از جمله کفش‌های بسیار راحت برای خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شوند. از ویژگی‌های مهمه نیم بوت های چلسی که باید بدانید، بدون بند بودن، پاشنه‌های بسیار کوتاه، امکان ست کردن با تمامی لباس‌ها و… است.
خوب است بدانید که چلسی‌های مشکی نسبت به سایر رنگ‌های ۸ مدل نیم بوت ترند زمستان، رسمی‌تر بوده و برای انواع مراسم و جلسات رسمی کاربرد بیشتری دارند. این در حالی است که چلسی‌های قهوه‌ای و حتی زرشکی تیره برای مهمانی و دورهمی‌های غیر رسمی مناسب هستند. برای آنکه با نیم‌های چلسی زرشکی تیره و قهوه‌ای رنگ یک استایل جذاب داشته باشید، بهتر است که از لباس‌های سورمه‌ای استفاده کنید.
اگر به پوشش شلوار جین و یا کتان علاقه‌مند هستید، حتما  نیم بوت چلسی انتخاب نمایید؛ زیرا ترکیب نیم بوت چلسی با شلوارهای جین یک استایل جذاب را تشکیل می‌دهد.

 

مهمترین ویژگی‌های ۸ مدل نیم بوت ترند زمستان

ویژگی های نیم بوت ترند زمستان

همانطور که می‌دانید تمامی نیم بوت و بوت‌ها، ترند فصل زمستان و پاییز هستند و مهمترین کارایی آن‌ها محافظت از پا در برابر سرما است. از مهمترین خصوصیات ۸ مدل نیم بوت ترند زمستان می‌توان به برخورداری از عایق حرارتی کف به منظور جلوگیری از وارد شدن سرمای زمین به پا، ضد آب، مقاومت عالی در برابر سرما و باد، پوشاندن قوزک پا و حتی قسمت بالا‌تر، تمیز شدن راحت و سریع، انعطاف‌پذیری زیاد، برخورداری از استحکام لازم جهت مراقبت از پا در هنگام سرخوردگی و… اشاره کرد.
از دیگر ۸ مدل نیم بوت ترند زمستان می‌توان نیم بوت‌های مدل ستاره، مدل بندی، بند پهن، طرح زارا، مدل آیلار و… را نام برد.

8 مدل بوت و نیم بوت، ترند زمستان امسال!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟